Samsung S23 besteld, via Mobiel.nl, maar kan niet geleverd worden wegens een technische storing?
Hoe lang duurt dit en hoe kan dit?
Samsung S23 besteld, via Mobiel.nl, maar kan niet geleverd worden wegens een technische storing?
Hoe lang duurt dit en hoe kan dit?
Hoi
Daar hebben moderators geen zicht op. Die vraag moet je stellen aan mobiel.nl
Zij geven aan dat de storing bij Odido zit…
Dus is mijn vraag: klopt dit?
Ik zou graag antwoord krijgen op de vraag of deze technische storing voor het leveren van een mobiele telefoon bij Odido zit.
Als je abonnement met een telefoon besteld bij een retailer dan regelt de retailer volledig zelfstandig de telefoon en besteld het abonnement bij de provider. Zo kunnen retailers grotere hoeveelheden telefoons inkopen en o.a. daardoor kan de prijs lager zijn en het assortiment groter zijn dan bij de providers.
Voor alle vragen over de telefoon; levering, garantie en reparatie zul je dus bij de retailer moeten zijn. Odido levert alleen de simkaart, niet het toestel.
Waar een eventuele storing ook zit, ik kan me niet voorstellen dat Mobiel.nl geen abonnement aan je wilt verkopen , dus zullen ze er niet over jokken. Maar zij zullen je moeten laten weten als het weer kan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.