Beantwoord

Smartwatch bestellen: Je komt niet in aanmerking voor multisim.

  • 17 September 2023
  • 4 reacties
  • 995 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Dag allemaal, ik ben nieuw hier :).

Mijn abonnement is omgezet van Tele2 → Odido. Dat werkt qua inloggen allemaal prima. Nu dacht ik; ik ga een Apple Watch Ultra 2 bestellen en die koppelen aan mijn abonnement. Als ik ingelogd ben en de bestelling wil plaatsen krijg ik de volgende foutmelding:

Je komt niet in aanmerking voor multisim.

Telefonisch contact heb ik gehad met de Helpdesk maar die wisten het niet helemaal zeker waarom, ze zeiden dat “er al een abonnement liep” (klopt), en dat Multi-Sim alleen in een fysieke winkel te bestellen is. Dat lijkt me een beetje gek. Heeft iemand meer raad?

Ik wil uiteindelijk Multi-Sim gaan gebruiken, ik maak nu gebruik van een fysieke simkaart in een iPhone 14 Pro Max.

 

Gr,

 

icon

Beste antwoord door Kuhzin 18 September 2023, 09:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kuhzin ,

Je hebt het oude Tele2 contract omgezet, maar is dat nieuwe Odido contract ook al echt ingegaan?

Hey Eric,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb eigenlijk geen idee. Dat zal na de eerst volgende factuur gebeuren denk ik? Of kan ik het ergens zien? Ik had al een Tele2 abonnement lopen dat dus nu is overgenomen door Odido. 
 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kuhzin ,

Het klopt dat Tele2 nu als Odido verder gaat. Alle prijzen,  voorwaarden en mogelijkheden van het oude abonnement wijzigen niet. Een multi sim is alleen te koppelen aan de nieuwe Odido proposities en de oude t-mobile. Bij die laatste hoorde het al tot de mogelijkheden. 

Als je jouw abonnement gaat verlengen naar een nieuwe propositie gaan voor jou ook de nieuwe prijzen, voorwaarden en mogelijkheden gelden.  Dar verlengen kan via my-odido.  Als je nu een simonly hebt welke nog in contract zit kun je gebruik maken van toestelflexibiliteit en direct verlengen naar een abonnement met toestel.

 

Hoi @Kuhzin ,

Het klopt dat Tele2 nu als Odido verder gaat. Alle prijzen,  voorwaarden en mogelijkheden van het oude abonnement wijzigen niet. Een multi sim is alleen te koppelen aan de nieuwe Odido proposities en de oude t-mobile. Bij die laatste hoorde het al tot de mogelijkheden. 

Als je jouw abonnement gaat verlengen naar een nieuwe propositie gaan voor jou ook de nieuwe prijzen, voorwaarden en mogelijkheden gelden.  Dar verlengen kan via my-odido.  Als je nu een simonly hebt welke nog in contract zit kun je gebruik maken van toestelflexibiliteit en direct verlengen naar een abonnement met toestel.

 

Ah kijk, duidelijk verhaal. Gezien deze sim nog wel even loopt en er een toestelkrediet is laat ik hem dan nog lekker even lopen :). Volgend jaar maar eens zien. Bedankt voor je antwoord!

Reageer