Dik een week geleden mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel, maar het toestel is nog steeds niet binnen. Ik kan nergens de track en trace info vinden. Het pakket is volgens mij wel aangemeld bij PostNL maar het pakket is nog niet verwekt. Ik wil gewoon mijn telefoon.
Beantwoord
Pakket nog steeds niet binnen...
Beste antwoord door Hajar van Odido
Hi
Wij bezorgen nu zowel via AMP als PostNL. Jouw bestelling zal door PostNL geleverd worden en je ontvangt een bericht van PostNL met een track&trace zodra je toestel leverbaar is. Houd goed je e-mail en je spambox in de gaten. Ik hoop dat je snel je toestel ontvangt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

