Skip to main content

Lost toestel gekocht bij de winkel in Delft, maar de meneer daar heeft er gelijk een nieuwe abonnement aangehangen. Heb duidelijk verteld dat ik een los toestel wilde kopen en meteen wilde betalen. Dit is dus mis gegaan bij jullie. Review op trustpilot gezet en zij gaven aan dat dit niet op een juiste manier is behandeld dus of ik even een topic wil aanmaken. Bij deze! Ik wil geen nieuw abonnement en wil dat dit terug wordt gezet naar de oude afloopdatum.

Hoi @Kleinvk 

T-Mobile verkoopt in de winkel geen losse toestellen zonder abonnement . Je krijgt een korting op een toestel in combinatie met een abonnement.  Ook als je dit toestel in 1 keer ter plaatse afbetaald.

Je hebt een bevestiging van de abonnement verlenging ook nog in je t-mobile account en per email gekregen.

Maar als je dit niet hebt afgesproken,  dan moet je even terug naar de winkel en de boel annuleren als dat nog kan. 

Ja, maar dan moet ik het toestel terugsturen. Het gaat werkelijk waar nergens over. Je kunt dus nooit een los toestel bij jullie kopen.

Losse telefoons kan je wel kopen bij T-Mobile maar je hebt niet veel keuze 😅

https://www.t-mobile.nl/shop/losse-telefoons?ch=es&cc=con&sc=acq

Reageer