Skip to main content
Beantwoord

Levertijd iPhone 16 Pro

• 13 januari 2025
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Goedemiddag 

Ik heb vandaag 13/01 iPhone 16 pro zwart besteld voor een verlenging abonnement en er stond op direct leverbaar dus ik dacht volgende dag al. Nu zie ik bij status het volgende staan “We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling.” Ik ga maandag 20 Jan op vakantie en ben er zeker 6 weken niet, nu de vraag komt het wel op tijd binnen ?  Ordernummer

227357871

Beste antwoord door Sam van Odido

Goedemorgen ​@Mo95, ik snap als geen ander dat je met smart zit te wachten op je nieuwe iPhone! Uiteraard wil je 'm nog ontvangen voor je vakantie en daarom ben ik meteen voor je gaan kijken hoe het zit met de levering. Ik heb goed nieuws voor je, want zo te zien is je pakketje onderweg! Je ontvangt zeer binnenkort van PostNL een e-mail met meer informatie over de levering. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Bekijk origineel

1 reactie

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025

Goedemorgen ​@Mo95, ik snap als geen ander dat je met smart zit te wachten op je nieuwe iPhone! Uiteraard wil je 'm nog ontvangen voor je vakantie en daarom ben ik meteen voor je gaan kijken hoe het zit met de levering. Ik heb goed nieuws voor je, want zo te zien is je pakketje onderweg! Je ontvangt zeer binnenkort van PostNL een e-mail met meer informatie over de levering. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen