Skip to main content
Beantwoord

Levering Apple Watch Ultra 3

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,

Vrijdag 12 september heb ik een Apple Watch Ultra 3 besteld met levering in de winkel in Almere Buiten. Wanneer ik een nieuwe wil bestellen staat erbij dat je het binnen 2 werkdagen hebt. Maar mijn bestelling staat nog steeds op “besteld". Ordernummer 241084605.

Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?
Moet ik het opnieuw bestellen met levering thuis?

Beste antwoord door dimocashmaker

Hoi Dimo, tof dat je voor de Apple Watch Ultra 3 gaat! De Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Zwart Titanium - Alpine-Band Zwart zou inderdaad direct leverbaar moeten zijn. Ik ben bang dat je bestelling wellicht was vastgelopen. Ik zie dat deze bestelling gistermiddag is geannuleerd. Heb je inmiddels een nieuwe bestelling kunnen plaatsen? Laat je het me weten als je je Apple Watch in handen hebt? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

Gisterenmiddag heb ik idd de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat er iets niet door loopt.
Bestelling geannuleerd en een nieuwe besteld. Binnen 10 minuten ontving ik een leveringsafspraak. Die wordt aanstaande week geleverd.

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Dimo, tof dat je voor de Apple Watch Ultra 3 gaat! De Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Zwart Titanium - Alpine-Band Zwart zou inderdaad direct leverbaar moeten zijn. Ik ben bang dat je bestelling wellicht was vastgelopen. Ik zie dat deze bestelling gistermiddag is geannuleerd. Heb je inmiddels een nieuwe bestelling kunnen plaatsen? Laat je het me weten als je je Apple Watch in handen hebt? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Gisterenmiddag heb ik idd de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat er iets niet door loopt.
Bestelling geannuleerd en een nieuwe besteld. Binnen 10 minuten ontving ik een leveringsafspraak. Die wordt aanstaande week geleverd.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@dimocashmaker wat fijn dat het is opgelost, daar zijn we blij mee! In sommige gevallen kan een bestelling wel eens vastlopen, uiteraard onze excuses hiervoor. Fijn dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst en dat je zo snel een leveringsafspraak kon maken. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe Watch! 

Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 🙌