Skip to main content
Beantwoord

info over levering

  • 5 juni 2021
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Gisteravond heb ik mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel erbij. Ik heb ook een aanbetaling gedaan.

Ik heb helaas nog steeds geen mail gehad van de leverancier 

Wat kan er aan de hand zijn?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Fleur1986 

Heb je ook in de spam gekeken?

Het kan zo zijn dat je toestel niet op voorraad is,dit kun je zien op de T-Mobile website op de bestelpagina van het toestel.

Controleer hier de status van je bestelling

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • Antwoord
  • 5 juni 2021

Hallo @Fleur1986 

Heb je ook in de spam gekeken?

Het kan zo zijn dat je toestel niet op voorraad is,dit kun je zien op de T-Mobile website op de bestelpagina van het toestel.

Controleer hier de status van je bestelling


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen