Vanaf dag 1 dat ik in contact ben geweest met Odido is alles misgegaan. Bij de bestelling heb ik meerdere keren moeten bellen om te checken of ze de bestelling hebben doorgevoerd. Ik had al aangegeven dat er haast bij zat omdat ik de zakelijke telefoonnummer snel moet gebruiken ivm nieuwe klanten. Vervolgens heb ik twee keer moeten betalen, zowel online als aan de deur vanwege een fout in het systeem en kreeg ik de vraag of ik het geld voor 1 week kon missen en dat dit direct terugbetaald zou worden. Nou ondertussen zijn we 4 weken verder en heb ik mijn geld van 271 euro nog steeds niet terug. Vandaag dus iemand aan de telefoon gehad (service) die alleen aan het haperen was en niet eens weet hoe hij met klanten moet omgaan. Hij vertelde me dat ze de betalingen niet kunnen vinden terwijl ik duidelijk alle betaalbewijzen heb meegestuurd en zolang ze de betalingen niet kunnen vinden, zullen ze niets terug betalen. Dit is toch te gek voor worden. Zij maken er mijn probleem van en ben ik dus mijn geld kwijt en dan vervolgens nog wel het lef hebben om maandelijks de abonnementskosten eraf te schrijven. Stelletjes dieven! Vervolgens werd er aan de telefoon gezegd dat ik gerust juridische stappen mag nemen, alsof ik het niet zou doen! Wacht dus inderdaad gerust af, want ik heb jullie al genoeg tijd gegeven en aangezien jullie makkelijk aangeven dat ik 'gerust juridische stappen mag nemen’ dan ga ik dat ook zeker doen. Ik ben echt woedend! Niet te geloven hoe slecht jullie met klanten om gaan en blijkbaar ben ik niet de enige die wacht op een terugbetaling. Als jullie niet snel jullie zaakjes op orde krijgen, dan zullen jullie nog meer klanten verliezen. Ik ga er in ieder geval naar kijken hoe ik mijn 2 telefoonabonnement en tv/internet abonnement kan ontbinden, want dit is niet hoe jullie met klanten om gaan.
Geen terugbetaling omdat ze de dubbele betaling kwijt zijn
Beste antwoord door MobielApple
Je zegt; “Vervolgens heb ik twee keer moeten betalen, zowel online als aan de deur vanwege een fout in het systeem en kreeg ik de vraag of ik het geld voor 1 week kon missen en dat dit direct terugbetaald zou worden.”
Is dat niet een beetje vreemd, dat iemand vraagt of je het geld voor 1 week kan missen. De persoon aan de deur is dat een Odido medewerker? Kan je zien dat het overgemaakt is naar Odido of staat er een andere naam, bij je tweede betaling (aan de deur)? Mocht het overgemaakt zijn aan Odido dan verwacht ik toch wel dat ze het verrekenen met je maandelijkse facturen, of dat ze het aan je overmaken in 1x.
Ik hoop dat je er met Odido uit komt, wat ik wel verwacht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.