Skip to main content
Beantwoord

gebruik maken van haastmakers bestaande klant

  • 16 februari 2024
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

Ik heb al een tijd glasvezel internet abonnement lopen van t-mobile/odido. Nooit problemen mee gehad. Nu zou ik gebruik willen maken van de haastmakers aanbieding 1000mb internet only. Er hoeft dus geen monteur te komen gezien glasvezel al is geïnstalleerd. Is dit mogelijk?

Beste antwoord door eric

hoi @walterp12 ,

Haastmakers deals zijn voor nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen ook naar andere snelheden, dat kun je in de my-odido omgeving gewoon regelen. Omdat je al een keer nieuwe klanten korting hebt gehad gelden ok bij snelheidswijziging bij bestaande klanten gewoon de normale prijzen.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2024

hoi @walterp12 ,

Haastmakers deals zijn voor nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen ook naar andere snelheden, dat kun je in de my-odido omgeving gewoon regelen. Omdat je al een keer nieuwe klanten korting hebt gehad gelden ok bij snelheidswijziging bij bestaande klanten gewoon de normale prijzen.


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 29 oktober 2024

Hi en haastmakers bij aanschaf nieuwe telefoon en abonnement? Oude abonnement loopt af. Ik heb alles ingevuld bij Samsung en nu wijzen ze het af met als reden Deelname niet geschikt aanvraag mislukt. Ik heb een samsung s24 ultra aangeschaft,  speciaal bij aktie haastmakers. En samsung staat toch los van odido?


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 17 december 2024

Goedemorgen, ik ben nu al vanaf oktober bezig met de telefoon en haastmakers. Ik heb een samsung s24 ultra besteld en betaald.  Werd niet geleverd, pas na drie weken. Na controle en uitzoeken was de telefoon kwijtgeraakt bij post.nl. Toen is er een nieuwe telefoon opgestuurd en snel ontvangen. Mooi, dacht ik, kan eindelijk de watch bestellen van de haastmakers. Ingevuld, afgewezen,  weer opnieuw,  samen met samsung eindelijk gelukt. Niks meer gehoord,  nagevraagd, moest nog wachten, weer gevraagd en wat blijkt???? Het imei nummer op de factuur is van de eerste telefoon die kwijt is, dus mijn gegegeven kloppen niet. Odido gemeld, rapport opgemaakt, en toen stopte het weer. Nog niet in behandeling genomen bij Odido. Toppers hoor! Je zou denken dat je als service dat snel afhandelt. Maar nee, nog even en dan is de indientermijn verstreken. Ik wil dat het opgelost wordt!! Wie kan mij helpen??


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Mady1964, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te '’spammen'’ over dezelfde vraag. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons. Ik zag dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Daar zal een collega of ik zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen