Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb afgelopen maandag blijkbaar een “bestelling” van een iPhone 15 Pro + abonnement gedaan die ik, aangezien het het verkeerde toestel was, niet heb betaald. Ik heb gisteren het correcte besteld maar wilde voor de zekerheid even bellen. Nou werd mij verteld dat de eerste bestelling gewoon gaande is en ik dit niet meer kan annuleren behalve de telefoon weigeren van de leverancier….

 

Ik heb nog niet eens een verzend bevestiging of afspraak gemaakt, hoezo kan ik dit niet nog annuleren? Binnen 14 dagen zou geen enkel probleem moeten zijn volgens jullie informatie

 

 

Bedankt voor feedback

 

**** UPDATE ****

 

 

Heb zojuist nogmaals gebeld en meneer snapte zelf ook niet waarom de dame mij gisteren vertelde waarom dit niet meer te annuleren was… hij heeft mijn verkeerde bestelling in ieder geval nu geannuleerd en ik heb de bevestingsmail ook al ontvangen. Bedankt voor de hulp! 


Reageer