Hoi, van harte welkom op de Community en gaaf dat je tijdens de Black Friday Deals je abonnement hebt verlengd! Geen zorgen, ik zie dat je gisteren inderdaad je nieuwe abonnement hebt besteld en hiermee dus recht hebt op de promotie van Samsung. Zodra je je toestel hebt opgehaald in de shop krijg je inderdaad wel de kassabon mee met de datum na 3 december. Maar geen zorgen, heb je de bevestiging van je verlenging en abonnement al per mail ontvangen? Dan staat hier de besteldatum van 3 december op. Als je deze meestuurt met de andere gevraagde gegevens van Samsung, dan moet je registratie gewoon goedgekeurd worden. Laat je het me weten als het zover is? Anders help ik je uiteraard graag verder!Â
Hoi, van harte welkom op de Community en gaaf dat je tijdens de Black Friday Deals je abonnement hebt verlengd! Geen zorgen, ik zie dat je gisteren inderdaad je nieuwe abonnement hebt besteld en hiermee dus recht hebt op de promotie van Samsung. Zodra je je toestel hebt opgehaald in de shop krijg je inderdaad wel de kassabon mee met de datum na 3 december. Maar geen zorgen, heb je de bevestiging van je verlenging en abonnement al per mail ontvangen? Dan staat hier de besteldatum van 3 december op. Als je deze meestuurt met de andere gevraagde gegevens van Samsung, dan moet je registratie gewoon goedgekeurd worden. Laat je het me weten als het zover is? Anders help ik je uiteraard graag verder!Â
Â
Dag Marciano,
Ik had dit antwoord vanmorgen ook al via de chat gekregen.Â
Jij geeft nog even duidelijk aan dat ik de mail mee moet sturen.
Ga ik doen.
Bedankt voor je antwoord.
Hetzelfde probleem krijg vandaag pas me telefoon geleverdÂ
ik heb hier hetzelfde probleem bestelling online gedaan van een galaxy s24 op 29 november en de telefoon opgehaald op 5 december in de winkel
de promoties aangevraagd van de jbl en galaxy watch maar zowel bij samsung en odido afgewezen omdat op de nota staat 5 december.
Â
alle documenten insturen naar samsung gaat niet omdat alleen 1 document dat is de nota kan worden toegevoegd het contract wordt niet geaccepteerd
in de odidoshop teruggeweest hier wordt nu gezegd u heeft geen recht op de promoties omdat u het toestel gelijk moest ophalen?! hier staat niets over in de voorwaarden en werd bij de verlenging ook niet meegedeeld. heb alles aangetoond in de mail mbt de aanvraag op 29 november en ook de bevestiging per SMS maar helaas.
Â
de klantenservice gebeld en kreeg " paramaribo" aan de lijn die me doorverwees naar samsung omdat hun de jbl actie doen want jbl is een samsung product volgens haar, dus die wist al helemaal niets.
als ik inderdaad geen gebruik kan maken van de acties wil ik de aankoop en verlenging ontbinden. Al  hoewel ik de bestelling binnen de gestelde termijn heb gedaan maar alleen het toestel later heb opgehaald in de winkel sta ik volgens mij wel in mijn recht
Â
graag zie ik een gepaste oplossingÂ
Â
Â
Â
Hoi â@titatovenaar2, graag gedaan! Is het inmiddels gelukt en heeft Samsung de aanvragen goedgekeurd?
â@Sjoukje39Â is het met bovenstaande informatie ook voor jou gelukt?
Hoi â@koolmeeskip, leuk dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan en goed dat je je gegevens volledig in je profiel hebt gezet! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je gewoon recht hebt om de actie te claimen. Geen zorgen, zoek in je mail de bevestigingsmail van je bestelling. Hier staat de besteldatum van 29 november op. Neem vervolgens via WhatsApp met Samsung contact op en stuur deze mail met besteldatum mee. Zij kunnen je dan of direct zelf verder helpen of zij laten je weten of je via de Samsung promotie-pagina opnieuw de registratie moet doen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Dag,
Ik kreeg zojuist bericht dat mijn aanvraag was goedgekeurd. Dat had ik al bijna niet meer verwacht omdat ze hier in de winkel hebben zitten stunten met mijn bestelling. Maar eind goed al goed.
Ik had nog wel gechat met Samsung, maar die zeiden wacht eerst de uitkomst van de aanvraag maar af. Misschien hebben ze op de achtergrond wel wat gedaan, dat weet je natuurlijk nooit.
Inderdaad een probleem dat je alleen de kassabon kunt uploaden. Ik had het eerst geprobeerd met een pdf met daarin de bevestiging die ik via email had ontvangen. Daarna een pdf met de bevestiging Ă©n de kassabon. Maar dat was niet goed. Ik moest opnieuw de aankoopnota uploaden. Dus toen alleen de kassabon (waar ik wel opgeschreven had dat ik op 3 december besteld had). En dat is dus toch in orde gekomen.
Â
Â
Â
Hi â@titatovenaar2, fijn dat je aanvraag inmiddels door Samsung is goedgekeurd, daar zijn we blij mee! Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!