Ik ben al lang tijd vaste klant van tmobile en nu dus van odido. Een week geleden heb ik mijn abonnement verlengd en de eenmalige kosten betaald, betreft nieuw toestel s23 256GB zwart, direct leverbaar. Ik heb 3 keer met de klantenservice gebeld, steeds weer het antwoord dat binnen 2 dagen geleverd wordt. Voor mij is verlenging en nieuw toestel alleen interessant bij snelle levering. Het toestel met abonnement is bij andere providers binnen 24 leverbaar.
Heet odido leveringsproblemen? Is er leveringsprobleem met S23? Waar kan ik betrouwbare informatie krijgen? Wanneer wordt toestel nou echt geleverd?
Zo nodig annuleer ik bestelling en ga ik naar een andere provider.
Gr. Peter
Bladzijde 1 / 1
Staat je bestelling al volledig genoteerd in je my-odido omgeving? Het is wel eens voorgekomen dat een bestelling bleef hangen namelijk.
- Ja bestelling staat in mijn odido. Status is telefoon niet gekoppeld aan bestelling
Hi
Je kan op deze pagina de bestelstatus van je bestelling terugvinden. Je ontvangt een bericht van PostNL om een bezorgafspraak te maken.
Ik hoop dat je zo verder komt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.