Beantwoord

Bestelstatus We konden je bestelling niet vinden

  • 19 September 2023
  • 53 reacties
  • 1645 Bekeken


Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Noah2110 Ook die van jou staat er goed in. Jij ontvangt ook een bericht van de Odido shop zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je iPhone 15 Pro Max!

Hier precies hetzelfde probleem @Hajar van Odido kan je voor mij ook kijken of het goed erin staat? 200852324

 

bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RAK2023 

Ook jouw order staat er goed in. Je krijgt bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken van je bestelling klaar ligt. In onze FAQ kun je de levertijden vinden. 

Hi @RAK2023 

Ook jouw order staat er goed in. Je krijgt bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken van je bestelling klaar ligt. In onze FAQ kun je de levertijden vinden. 

Toppie!! Dank voor het kijken 😃

Hi, zou er naar mijn bestelling gekeken kunnen worden? Via de telefoon is er gezegd niks te kunnen vinden. Het nummer is 201775143 @Hajar van Odido

Reputatie 7
Badge +9

@abctwee Ik heb je bestelling gecontroleerd en die staat er goed in. Ook jij ontvangt een bericht van mijn collega’s in de Odido Middelburg winkel zodra je bestelling klaarligt. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

@Hajar van Odido Heel erg bedankt voor het controleren! 

Hi,

zouden jullie ook mijne willen checken?

 

mijn bestel nummer is 201483114

 

alvast bedankt 

 

met vriendelijke groet, 

manuel 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Manuelvg Ook jouw bestelling staat er goed in. Je ontvangt een bericht van de Odido shop collega’s in Apeldoorn zodra je bestelling klaarligt. Veel plezier met je iPhone 15 Pro!

Hier hetzelfde probleem:

 

Ordernummer: 202048464
Datum: 09-10-2023

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lucasvo, ik heb zojuist in een ander topic op je gereageerd! 😄

Hi, bij mij staat er dat de bestelling geannuleerd is en ik heb wel al betaald, toen ik belde zeiden ze dat ze het niet weten maar dat hij niet geannuleerd is.

ik snap er niets meer van.. staat mijn order nu vast en is mijn betaling binnen? Want ik heb ook geen betalingsbevestiging gekregen.

ordernummer : 202670869

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ambervdm, wat apart dat je te zien krijgt dat je bestelling is geannuleerd. In het systeem staat je bestelling namelijk gewoon goed en niet op geannuleerd. Heb je de betaling vandaag gedaan na de tweede herinnering? Dan is het helemaal goed. Je ontvangt inderdaad geen aparte bevestiging van betaling!

Hii, ik krijg vandaag weer een betaalherrinering en als ik betaald heb kan ik een bezorgafspraak maken en anders word ie geannuleerd als ik niet betaal.

maar ik heb al betaald en de betalingsafschrijving heb ik ook.

wat moet ik nu doen?

Ik heb de betaling op 22 oktober gedaan

Ook mijn bestelling kan niet gevonden worden: 202966117, en ook wil ik weten wanneer ik hem kan ophalen! 

Reputatie 7
Badge +9

@Ambervdm 

Ik heb je bestelling van 202670869 nogmaals gecontroleerd en zie inderdaad dat die is geannuleerd. Ik denk dat er technisch iets is mis gegaan waardoor je betaling niet is verwerkt. Excuses daarvoor! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Dan zorg ik er in ieder geval voor dat je je geld terugkrijgt binnen 14 dagen. Je kan ook een nieuwe bestelling plaatsen als je wil. Ik hoop dat je zo verder komt!

@Anoukey 

Ik zie dat je op 28 oktober een bericht hebt gehad van de Odido shop en dat je bestelling klaarligt. De bestelling ligt daar 7 dagen dus zorg dat je die op tijd ophaalt en dat je een geldige ID-bewijs bij hebt. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Kun je deze ook controleren 

203041931

 

Reputatie 6
Badge +6

Kun je deze ook controleren 

203041931

 

Hi @Klipper, je bestelling heb ik gelijk voor je gecheckt en je Apple Watch wordt momenteel uit ons logistieke center besteld. We hebben ervoor gekozen om prijzige toestellen niet meer te laten liggen in onze winkels, i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers. Er hebben namelijk in het verleden diefstallen plaatsgevonden en we proberen het op deze manier te voorkomen, ik hoop dat je dit begrijpt! Prijzige toestellen/Watches liggen namelijk klaar in onze logistieke center. Als je een bestelling plaatst en kiest voor ophalen in één van onze winkels, zal het een paar dagen duren voordat deze voor je klaarligt in onze winkel. Zodra de Watch voor je klaarligt in onze winkel in Dordrecht, zul je een SMS ontvangen om deze op te halen. Het is voor nu nog even geduldig afwachten! 


Als je nog andere vragen hebt ​​​​​​, stel ze gerust! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi kunnen jullie ook checken hetzelfde probleem 

201648306

mvg

ODIDO zou een betere klantervaring moeten geven en een veel betere klantenservice.

als je dan leest hoeveel mensen hier al een foutmeldingen te zien krijgen, zeer lange levertijden en dergelijk dan vraag ik en vermoedelijk vele anderen zich af wat de meerwaarde van de naamsverandering is…

ik zie hem niet.

toestellen die op voorraad zijn en dan zulke levertijden is terug naar de jaren 30 toen de melkboer nog met paard en wagen langs kwam.

 

Zou deze order nagekeken kunnen worden 203317132

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @M bremer, je order ziet er goed uit! Zodra jouw toestel klaarligt, nemen mijn collega's uit de Shop contact met je op om hem op te halen!

ik heb ook deze probleem mijn ordernummer is 205193386 @Hajar van Odido 

Reageer