Beantwoord

Bestelling ophalen in Odido shop Almere buiten

  • 6 January 2024
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Goedemiddag Odido, 

ik heb op 4 januari een bestelling geplaatst voor een iPhone 15 plus roze 256 GB met order nummer: 206185874. Nu heb ik een bericht ontvangen dat ik hem kan ophalen binnen 7 dagen. Echter ben ik op vakantie tot de 14e en zou ik hem graag op de 14e willen ophalen. Is het mogelijk dat er aan de Odido shop in Almere buiten aan de Noordeinde 188, 1334BR in Almere gezegd kan worden dat zij de telefoon voor mij kunnen vasthouden tot de 15e?

met vriendelijke groet, 

Xennegay 

icon

Beste antwoord door Xennegay 8 January 2024, 16:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Xennegay, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Plus bent gegaan - goede keuze! Geen zorgen, mijn collega's houden jouw toestel nog iets langer bij zich. Als je je toestel na 14 dagen niet hebt opgehaald wordt je bestelling geannuleerd, dus je hebt tot uiterlijk 18 januari om je toestel op te halen. Je kan dus nog even zorgeloos genieten van je vakantie en je toestel op de 14e ophalen, geen probleem! 😎

Hi Xennegay, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Plus bent gegaan - goede keuze! Geen zorgen, mijn collega's houden jouw toestel nog iets langer bij zich. Als je je toestel na 14 dagen niet hebt opgehaald wordt je bestelling geannuleerd, dus je hebt tot uiterlijk 18 januari om je toestel op te halen. Je kan dus nog even zorgeloos genieten van je vakantie en je toestel op de 14e ophalen, geen probleem! 😎

 

Goedemiddag, 

heel erg bedankt voor de snelle reactie en dat het mogelijk is mijn toestel langer te houden! 

Reageer