Skip to main content
Beantwoord

Bestelling geannuleerd nieuwe bestelling geplaatst

• 9 februari 2025
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb vandaag de verkeerde telefoon op abonnement afgesloten, deze via AMP groep geannuleerd,  hoelang duurt het voordat dat verwekt word bij odido?

Hierna heb ik de juiste telefoon afgesloten met abonnement bij odido en gekozen voor ophalen bij afhaal locatie. Besteld op zondag afhaaldag??

Kan iemand mij vertellen wanneer deze klaar zou liggen en de verwerkingstijd van annulering?

Groetjes

Beste antwoord door eric

De annulering wordt verwerkt zodra het toestel retour is gekomen. Afhalen bij een winkel zit meestal 3-4 werkdagen tussen de bestelling en de sms die jij van een medewerker in de winkel krijgt. Het toestel wordt namelijk vanuit het centrale magazijn opgestuurd naar de winkel.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8594 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025

De annulering wordt verwerkt zodra het toestel retour is gekomen. Afhalen bij een winkel zit meestal 3-4 werkdagen tussen de bestelling en de sms die jij van een medewerker in de winkel krijgt. Het toestel wordt namelijk vanuit het centrale magazijn opgestuurd naar de winkel.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Heel erg bedankt voor je reactie! Dan nog even paar dagen zonder telefoon 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen