Skip to main content
Beantwoord

Afhalen mobiel bij verlenging

• 21 januari 2025
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

hallo,

2 dagen terug mn contract verlengt met een nieuwe zwarte Iphone 16 256GB. 

Omdat ik geen zin had om te wachten, en ik bij afhalen zag dat telefoon gewoon leverbaar was gekozen voor afhalen in winkel. Echter kwam er nadat ik verstuurd had achter dat ik dus moet wachten tot de telefoon naar de winkel gestuurd is.. (wellicht duidelijk aangeven dat als je de optie afhalen kiest dit minstens 2 werkdagen duurt)

Nu is mn vraag hoe staat het met mijn bestelling (bestelnummer 227768941 )

Alvast bedankt.

mvg Gerwin

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@vwracing 

De telefoon staat als direct uit voorraad leverbaar dus je kan in de loop van deze week een sms verwachten van een winkel medewerker om het toestel op te komen halen.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21118 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025

Hallo ​@vwracing 

De telefoon staat als direct uit voorraad leverbaar dus je kan in de loop van deze week een sms verwachten van een winkel medewerker om het toestel op te komen halen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Gerwin, tof dat je voor de iPhone 16 bent gegaan! Het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen voordat het toestel in de shop ligt. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat jouw toestel sinds gistermiddag klaarlag in de shop. Heb je 'm inmiddels opgehaald en hoe bevalt 'ie? Ik hoor het graag van je en ik wens je er heel veel plezier mee! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen