Ik heb begin februari mijn abonnement verlengt. Helaas had ik verkeerde toestel geselecteerd. Na ontvangst heb ik deze direct geretourneerd. Heb juiste proces gevolgd wat jullie hanteren. Toestel is in ontvangst genomen bij SCS logistics op 20 februari. Ik had een bedrag betaald voor mijn abonnement, tot heden helaas nog niet teruggestort op mijn rekening. Had via trustpilot ook een topic aangemaakt en kreeg reactie op hier een topic aan te maken. Heb jullie klantenservice bijna dagelijks gesproken, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dit loopt nu bijna 2maanden. Graag zsm mijn bedrag terug storten, kan zo geen abonnement verlengen.
Abonnement verlengt, toestel retour gedaan
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hey
Echter, zie ik in je profiel dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Ook zie ik graag je bedrijfsnaam tegemoet in je profiel. Zodra alles klopt, kan ik gelijk met je meekijken wat de status hiervan is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.