Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengt, toestel retour gedaan

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb begin februari mijn abonnement verlengt. Helaas had ik verkeerde toestel geselecteerd. Na ontvangst heb ik deze direct geretourneerd. Heb juiste proces gevolgd wat jullie hanteren. Toestel is in ontvangst genomen bij SCS logistics op 20 februari. Ik had een bedrag betaald voor mijn abonnement, tot heden helaas nog niet teruggestort op mijn rekening. Had via trustpilot ook een topic aangemaakt en kreeg reactie op hier een topic aan te maken. Heb jullie klantenservice bijna dagelijks gesproken, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.  Dit loopt nu bijna 2maanden. Graag zsm mijn bedrag terug storten, kan zo geen abonnement verlengen. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@M.grbz van harte welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd toestel hebt besteld, heel goed dat je deze zo snel mogelijk naar ons hebt geretourneerd. Ik begrijp heel goed dat je een nieuwe verlenging bij ons wilt afsluiten en het geld van je huidige bestelling zo snel mogelijk terug wilt ontvangen. Daarom wil ik dit graag tot de bodem voor je uitzoeken! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je nummer een Zakelijk abonnement betreft. Onze Community is eigenlijk alleen bedoelt voor (particuliere) klanten, die elkaar helpen. Maar ik ben best bereid om een uitzondering te maken en met je mee te kijken of ik iets voor je kan betekenen! 

Echter, zie ik in je profiel dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Ook zie ik graag je bedrijfsnaam tegemoet in je profiel. Zodra alles klopt, kan ik gelijk met je meekijken wat de status hiervan is! 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20591 reacties
  • 25 maart 2025

Hallo ​@M.grbz 

Eigenlijk had je dan het hele abonnement moeten opzeggen en opnieuw bestellen met de juiste telefoon, alleen de telefoon omruilen is niet mogelijk volgens mij.

Welk proces heb je hiervoor precies gevolgd?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 maart 2025

Ik heb het hele abonnement opgezegd en alles is ook geannuleerd, dat is goed gegaan. Proces dat jullie hanteren op jullie website via retourformulier. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20591 reacties
  • 25 maart 2025

@M.grbz 

Oke, staan je privé gegevens in je community profiel ingevuld? Dan kan een moderator meekijken.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 maart 2025

@Waqqas Yes mijn gegevens zijn up to date. Nou hopelijk kunnen jullie het wel voor elkaar krijgen. Jammer dat ik dit mee moet maken als klant. En ben het al een heel lange tijd.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hey ​@M.grbz van harte welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd toestel hebt besteld, heel goed dat je deze zo snel mogelijk naar ons hebt geretourneerd. Ik begrijp heel goed dat je een nieuwe verlenging bij ons wilt afsluiten en het geld van je huidige bestelling zo snel mogelijk terug wilt ontvangen. Daarom wil ik dit graag tot de bodem voor je uitzoeken! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je nummer een Zakelijk abonnement betreft. Onze Community is eigenlijk alleen bedoelt voor (particuliere) klanten, die elkaar helpen. Maar ik ben best bereid om een uitzondering te maken en met je mee te kijken of ik iets voor je kan betekenen! 

Echter, zie ik in je profiel dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Ook zie ik graag je bedrijfsnaam tegemoet in je profiel. Zodra alles klopt, kan ik gelijk met je meekijken wat de status hiervan is! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen