Skip to main content
Beantwoord

Abonnement recent verlengd, krijg alsnog melding dat ik mag verlengen en contract klopt niet

  • 29 May 2023
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb een aantal dagen gelden me contract in de winkel verlengd bij t-mobile. Ik zou +/- 200 euro zelf betalen van het toestel en dan kwam ik op ongeveer 45 euro per maand uit. In het contract staat echter dat ik 800 euro zelf zou betalen en dan op 30 euro per maand zou uitkomen. Allereerst klopt dit dus al niet. Ten tweede kan ik de status van mijn bestelling niet volgen, aangezien de website aangeeft dat er geen bestelling is. Daarbij heb ik dus al verlengd, maar krijg ik vandaag ineens een sms dat ik mag verlengen en iemand daarover contact met mij gaat opnemen. Is het wel goed gegaan met mijn bestelling? Hebben anderen dit ook gehad? Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten, want het duurt nu allemaal wel heel lang.

Hallo @QuinT23 

Als het goed is moet je na een verlenging in je My T-Mobile account onder abonnement & instellingen 2 tabbladen zien, huidig en nieuw.

Kan je dit eens controleren? En geeft de bestelstatus pagina nog altijd geen bestelling aan?


Hoi,

 

Bedankt voor je reactie. In mijn account van My-T-Mobile staat alleen mijn huidige contract en de bestelstatus geeft nog steeds geen bestelling aan.


En als ik klik op ja ik wil verlengen, krijg ik deze melding: Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen. Terwijl ik dus vanaf 23 mei mag verlengen en zij mij een sms hebben gestuurd dat ik mag verlegen.

 


Bewaar gewoon goed de schriftelijke informatie die je in de winkel hebt gekregen. Als het niet klopt met de werkelijkheid,  ga dan even naar de winkel terug.


Reageer