Skip to main content
Beantwoord

Abonnement annuleren

Ik heb al meerdere keren geprobeerd odido telefonisch te bereiken maar hang elke keer een uur in de wacht en krijg geen medewerker te spreken. Ik wil graag gebruik maken van mijn bedenktijd voor het abonnement dat ik heb afgesloten bij odido.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Pepijn Kamphuis 

Annuleren kan helaas niet meer via deze weg dus je zult moeten bellen naar 0800 0092. Probeer het later nog eens.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hallo ​@Pepijn Kamphuis 

Annuleren kan helaas niet meer via deze weg dus je zult moeten bellen naar 0800 0092. Probeer het later nog eens.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7894 reacties
  • 10 maart 2025

@Pepijn Kamphuis  via het formulier https://community.odido.nl/search/activity/recent kan ook!

Let op ook dat kan 6 dagen duren dan gaat de telefoon sneller 
Succes! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Pepijn Kamphuis 

En wat als ik ze net als de andere 4 keer niet te pakken krijg na een uur in de wacht te hangen?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 10 maart 2025

Dan is de enigste mogelijkheid om op een ander moment nog eens te proberen.  Via dit forum kan het niet meer.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen