Beantwoord
Xbox One IPv4 naar IPv6
Goedendag dames / heren.
Ik heb een kleine vraagje ik heb even lopen zoeken om mijn Xbox One (B) van IPv4 naar IPv6 te laten verhuizen. Nu heb ik in de router (een: Home Gateway HG659) een opzie gevonden om de IPv6 te activeren (die heb ik aangezet PLUS de Ipv6 DHCP-server op DNS automatisch configureren gezet)
Maar helaas wilt mijn Xbox One op een rare manier niet vinden (hij blijft op IPv4 staan)
Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Een standaard IP adres toe kennen?
Wie kan me er bij helpen.
Bedankt.
Ik heb een kleine vraagje ik heb even lopen zoeken om mijn Xbox One (B) van IPv4 naar IPv6 te laten verhuizen. Nu heb ik in de router (een: Home Gateway HG659) een opzie gevonden om de IPv6 te activeren (die heb ik aangezet PLUS de Ipv6 DHCP-server op DNS automatisch configureren gezet)
Maar helaas wilt mijn Xbox One op een rare manier niet vinden (hij blijft op IPv4 staan)
Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Een standaard IP adres toe kennen?
Wie kan me er bij helpen.
Bedankt.
Beste antwoord door Brian
Hey Maurice, we bieden (overigens net als de meeste providers in Nederland) inderdaad nog geen IPv6 ondersteuning. Op dit moment zijn er geen concrete plannen om dit op korte termijn aan te bieden maar de wens is zeker bij ons bekend en achter de schermen worden de mogelijkheden uiteraard wel besproken 🙂
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.