Skip to main content

Goedeavond,

 

ik ben deze week verhuisd, ik heb 2 aansluitingen, een stopcontact met puntjes zeg maar, en een mini stekker.

Het “stopcontact” werkt volgens mij niet, want als ik dit insteek en in het modem, gebeurd er niets met de wereldbol.

maar als ik het via de mini stekker doe, word het bolletje rood.

kan iemand mij helpen ?

Hallo @laurabiergans 

Wanneer je in de meterkast kijkt zie je dan ergens een blauwe dikke kabel uit de grond komen die op een ISRA is aangesloten? Kan je anders eens een foto van die ministekker maken?

 


Hier is een blauwe kabel maar die zit nergens aan vast die lag los in deze meter kast. 


Bedoeld u dit?😊😊😊


Hallo @laurabiergans 

Wanneer je in de meterkast kijkt zie je dan ergens een blauwe dikke kabel uit de grond komen die op een ISRA is aangesloten? Kan je anders eens een foto van die ministekker maken?

 

Ik heb 2 fotos erin gezet 😊


@laurabiergans 

2de foto is je hoofdaansluiting.

Probeer beide poorten en gebruik de meegeleverde grijze DSL kabel.

Indien beide poorten het niet doen dan ligt het mogelijk aan de binnenkomende lijn.


@laurabiergans

2de foto is je hoofdaansluiting.

Probeer beide poorten en gebruik de meegeleverde grijze DSL kabel.

Indien beide poorten het niet doen dan ligt het mogelijk aan de binnenkomende lijn.

Dankuwel, ga ik doen. Ik dacht inderdaad ook dat ik de grijze dsl kabel moest gebruiken, maar in de video van tmobile hebben ze het over een telefoonkabel. Vandaar dat ik die gepakt hebt! Ik ga even testen! Dankuwel 


@laurabiergans 

De grijze DSL kabel heeft ook een label eraan met de tekst DSL.


@laurabiergans

De grijze DSL kabel heeft ook een label eraan met de tekst DSL.

Doet het nog steeds niet, linker poort geeft een rood bolletje en rechter poort helemaal geen bolletje ☹️


@laurabiergans 

Bij jouw thuis lijkt het probleem dus niet te zitten, je zult de reactie van een moderator even moeten afwachten.


Hoi @laurabiergans, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Top dat je al zoveel stappen doorlopen hebt en het zelf geprobeerd hebt te installeren. Jammer dat het niet direct werkt, maar gelukkig zijn daar onze monteurs voor! Ik zie dat je een afspraak hebt kunnen inplannen voor aanstaande donderdag, dat is fijn. Guidion zal er alles aan doen om de verbinding op 100% te krijgen, dat weet ik zeker. Indien er vervangende apparatuur aan te pas moet komen, heeft de monteur dit altijd uit voorzorg bij zich. 

Ik zie dat je een Go Unlimited abonnement hebt, dat scheelt in ieder geval in de databundel. Kun je het tot donderdag uithouden met de hotspot van je mobiele telefoon?

Mocht ik iets voor je kunnen doen, geef het dan alsjeblieft aan. We helpen en denken heel graag mee!

@Waqqas Bedankt voor je inzichten, dat maakt het vinden van dé oplossing nog eenvoudiger! 


Reageer