Skip to main content
Beantwoord

Wel verbinding geen internet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een teltonika RUT950, deze draait prima. Maar een apparaat aansturen dmv lan of wan is niet mogelijk. Terwijl het signaal -59 dBm is. Het is wel mogelijk in te loggen op de router zelf maar een laptop of tablet is niet mogelijk. Ik heb de nieuwste firmware en alle instellingen kloppen. Maar sinds 1630u vandaag geen internet meer kunnen verbruiken. Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door Pierre

(Ben een T-Mobile medewerker) @BVM Hallo, Wat vervelend dat je sinds 3 dagen geleden geen internetverbinding had. Als het goed is, zou alles weer goed moeten werken met je internetverbinding. Ik heb hiervoor navraag voor je gedaan. Klopt dit?
Bekijk origineel

2 reacties

tmoesel
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1686 reacties
  • 17 maart 2017
Het lijkt me dat dit 4G voor Thuis; Waar zit de SIMkaart in? Hoe ziet de apparaten schakeling er uit vanaf T-Mobile infrastructuur tot en met je computer o.i.d.?

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2017
(Ben een T-Mobile medewerker) @BVM Hallo, Wat vervelend dat je sinds 3 dagen geleden geen internetverbinding had. Als het goed is, zou alles weer goed moeten werken met je internetverbinding. Ik heb hiervoor navraag voor je gedaan. Klopt dit?

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen