Zitten al 4 dagen zonder internet, tv kijken gaat prima, daarmee is niks aan de hand. Monteur is langsgeweest met nieuw modem, probleem houdt aan. Geen oplossing. Modem meerdere malen opnieuw gestart of naar fabrieksinstellingen gezet. Ook opnieuw geen succes. Graag hulp!!
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag @Boudewijn90 ,
Ten eerste zeg ik sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hoorde. Tot mijn opluchting zie ik wel dat je ondertussen geholpen bent door de klantenservice. Helemaal top, geniet ervan!
Ten eerste zeg ik sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hoorde. Tot mijn opluchting zie ik wel dat je ondertussen geholpen bent door de klantenservice. Helemaal top, geniet ervan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.