Skip to main content
Beantwoord

wederom geen internet/TV!!

Zaten YouTube te kijken en wilden overschakelen naar TV (Odido)en niets.

Rode lampje van internet brandt rood en 2,4G en 5G knipperen en op op Nokia kastje brand Data oranje.

Rara...heb al meerdere keren opnieuw opgestart echter zonder resultaat.

Beste antwoord door robertvanlierop

Beste,

bedankt voor je reactie echter vannacht stekkers er uit gelaten en tadaaaaaaa alles werkt weer naar behoren (nadat ik de stekkers er weer in gedaan had😉).

Nogmaals bedankt en fijne Paasdagen.

Gr.

Robert.

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

Welkom op onze community! ​@robertvanlierop 

Sorry hiervoor. Ik wil juist dat je kan genieten van onze diensten. Ik zorg er graag voor dat dit weer het geval is. Ik help je graag! 

Op dit moment kan ik alleen nog niet met je meekijken. Wil je jouw community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Hiermee is de verificatie compleet. 

Als je mij een seintje in dit topic geeft, help ik meteen verder. Ik sta paraat! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2025

Beste,

bedankt voor je reactie echter vannacht stekkers er uit gelaten en tadaaaaaaa alles werkt weer naar behoren (nadat ik de stekkers er weer in gedaan had😉).

Nogmaals bedankt en fijne Paasdagen.

Gr.

Robert.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Goed om te lezen ​@robertvanlierop, bedankt voor deze update. Een mooie tweede Paasdag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen