Beantwoord
Wanneer ontvang ik een nieuwe modem?
Is het mogelijk om een nieuw modem te krijgen? Na een paar jaar worden modems merkbaar slechter. Bij andere providers is het dan mogelijk om een nieuw modem te krijgen bij het afsluiten van een verlenging van het contract, maar ik kan hier niets over vinden bij T-Mobile Thuis. Bestaat deze optie hier ook?
Beste antwoord door Brian
@anoniem1111 Ik zal het voor de volledigheid hier nog even samenvatten:
Ja, het is mogelijk om een nieuw modem te krijgen wanneer deze niet meer goed functioneert en/of defecten vertoont. We sturen dan kosteloos een monteur bij je langs of de problemen te verhelpen en de monteur zal de modem vervangen als dit nodig. Bij een verlenging wordt je modem niet vervangen.
Hoe staat het met je DNS klachten na onze aanpassingen vorige week? Mocht je nog steeds problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Bekijk origineelanoniem1111 schreef:
Is het mogelijk om een nieuw modem te krijgen?
Ja, het is mogelijk om een nieuw modem te krijgen wanneer deze niet meer goed functioneert en/of defecten vertoont. We sturen dan kosteloos een monteur bij je langs of de problemen te verhelpen en de monteur zal de modem vervangen als dit nodig. Bij een verlenging wordt je modem niet vervangen.
Hoe staat het met je DNS klachten na onze aanpassingen vorige week? Mocht je nog steeds problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.