Hi hi,
Ik ben aan het zoeken hoe en waar ik mijn wachtwoord van mijn T-Mobile thuis mail kan resetten. Als ik inlog zie ik namelijk geen optie om het wachtwoord te resetten. Waar kan ik dit resetten iemand een idee?
Groetjes,
Remco
Bladzijde 1 / 1
Hey @rem67 ,
Ik geef je graag meer duidelijkheid! Wanneer je inlogt binnen My T-Mobile Thuis zie je aan de linkerkant een kolom. Daar klik je op "Mijn gegevens" en vervolgens zie je het kopje "Wachtwoord My T-Mobile Thuis" met een knop "Wijzigen". Daar kun je je wachtwoord wijzigen!
Ik geef je graag meer duidelijkheid! Wanneer je inlogt binnen My T-Mobile Thuis zie je aan de linkerkant een kolom. Daar klik je op "Mijn gegevens" en vervolgens zie je het kopje "Wachtwoord My T-Mobile Thuis" met een knop "Wijzigen". Daar kun je je wachtwoord wijzigen!
Hey piotr,
In mijn vraag hier boven vraag ik niet hoe ik het wachtwoord van T-Mobile thuis kan resetten maar van T-Mobile thuis mail. Die knop is namelijk nergens te vinden
In mijn vraag hier boven vraag ik niet hoe ik het wachtwoord van T-Mobile thuis kan resetten maar van T-Mobile thuis mail. Die knop is namelijk nergens te vinden
Oeps! Dat heeft Piotr gemist! Geen zorgen, ik leg het je uit. Eenmaal ingelogd in My T-Mobile Thuis ga je naar Instellingen > E-mail > Wijzigen > Wachtwoord wijzigen. Binnen een paar minuten geregeld dus!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.