Skip to main content
Beantwoord

Vervangen Huawei HG659

  • 23 July 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Mijn huidige model (Huawei HG659) levert een instabiele en voor mijn gevoel ook trage internetverbinding, ik moet hem inmiddels vaak resetten. Ik lees op het forum meerdere berichten van klanten die een nieuwe krijgen omdat dit model inmiddels verouderd is. Graag zou ik ook een nieuwe model willen aanvragen

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CvSCO, daar help ik je graag bij, ik zie je graag genieten van een super internetverbinding! Ik ga direct een modem voor je bestellen. Omdat we op dit moment een beperkte voorraad hebben zou het tot volgende week kunnen duren voordat je een Track & Trace code van DHL krijgt.

Ik ga hier in ieder geval voor je achteraan en ik hoop je snel te kunnen verblijden met een fris en spiksplinternieuw modem! 

Hoi @CvSCO, daar help ik je graag bij, ik zie je graag genieten van een super internetverbinding! Ik ga direct een modem voor je bestellen. Omdat we op dit moment een beperkte voorraad hebben zou het tot volgende week kunnen duren voordat je een Track & Trace code van DHL krijgt.

Ik ga hier in ieder geval voor je achteraan en ik hoop je snel te kunnen verblijden met een fris en spiksplinternieuw modem! 

Hoi @Cal van Odido bedankt voor de snelle reactie. Ik zal de Track & Trace code afwachten!

Reageer