Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding bij uitval internet?

  • 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Joop in Rotterdam
Mijn internet was thuis uitgevallen, dit duurde 14 dagen. Ik kon hierdoor niet thuiswerken. T-Mobile bood mij tot nu toe uit zichzelf geen vergoeding aan. Het wijst ook niet op de mogelijkheid ertoe. Nu het gemaakt is, blijkt ook nog dat ik 5,5 MB krijg ipv 20. Telecomaanbieders zijn sinds 1 juli 2017 verplicht om een compensatie te bieden als er langer dan 12 uur sprake is van een storing, las ik. De minimale vergoeding schijnt 1 euro (!) te zijn. Wie (met name thuiswerkers) heeft er ervaringen mee? Wat kreeg je per dag? Ik ben benieuwd hiernaar... Is er ook een vergoeding voor het leveren van veel minder MB dan contractueel afgesproken? Vergelijk dit met de bezinepomp: je betaalt voor 20 liter en krijgt 5,5 liter.

Beste antwoord door Sterre

Hallo Joop!

Ik heb direct jouw situatie bekeken en hier een vergoeding voor aangemaakt. Allereerst excuses dat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw internet van Thuis, ik kan me goed voorstellen dat thuiswerken op die manier niet zo makkelijk gaat. Ik zie dat je op 23 januari hebt gemeld dat je dienst het niet deed, op 30 januari is dit gelukkig weer hersteld. Voor deze periode heb ik je een vergoeding gegeven, je hoeft natuurlijk niet te betalen voor een dienst waar je geen gebruik van hebt kunnen maken. Omdat je met je mobiele abonnement niet bij T-Mobile zit kunnen we je hierbij niet in de kosten tegemoetkomen, maar ik ben blij dat ik je een vergoeding heb kunnen geven vanuit T-Mobile Thuis! Scheelt toch weer in de kosten 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2018
Hallo Joop!

Ik heb direct jouw situatie bekeken en hier een vergoeding voor aangemaakt. Allereerst excuses dat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw internet van Thuis, ik kan me goed voorstellen dat thuiswerken op die manier niet zo makkelijk gaat. Ik zie dat je op 23 januari hebt gemeld dat je dienst het niet deed, op 30 januari is dit gelukkig weer hersteld. Voor deze periode heb ik je een vergoeding gegeven, je hoeft natuurlijk niet te betalen voor een dienst waar je geen gebruik van hebt kunnen maken. Omdat je met je mobiele abonnement niet bij T-Mobile zit kunnen we je hierbij niet in de kosten tegemoetkomen, maar ik ben blij dat ik je een vergoeding heb kunnen geven vanuit T-Mobile Thuis! Scheelt toch weer in de kosten 🙂.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen