Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsproblemen Roosendaal


Al vanaf 11.30 geen internet meer in huis. Via het account moeten lezen dat er op onze postcode storing is. 

 

Verder geen informatie of wordt je op de hoogte gehouden.

 

Bij t-mobile klantenservice kunnen ze niets. Ze weten niet hoe lang het duurt.

 

Iemand hier nu ook problemen mee?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Juffiejuf 

Indien je glasvezel hebt heb je de mediaconverter ook al voor even van het stroom gehaald of bij DSL de modem?

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2023

Hallo @Juffiejuf 

Indien je glasvezel hebt heb je de mediaconverter ook al voor even van het stroom gehaald of bij DSL de modem?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 10 maart 2023

Hoi @Juffiejuf, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Bij een postcodestoring of regionale werkzaamheden word je inderdaad per account op de hoogte gehouden omdat dit geen algemene problemen in een stad betreft, maar op lokaal niveau. Staat er een indicatie bij tot wanneer het kan duren? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen