Beste @Stripedown Ze zijn met de storing bezig. Update storing Komen ook in dat onderwerp te staan. Die Dagpas ga ik voor je vragen. (Geen garantie want de storing kan ook snel weer zijn opgelost)
Groetjes.
Hoi @Stripedown, welkom op de Community!
Sorry dat je één van de gedupeerden bent die zonder verbinding zit. Ik stuur je meteen een vouchercode toe per privébericht, zo ben je in elk geval de komende 24 uur via hotspot online.
Indien je hulp wenst bij het instellen van je hotspot, gebruik dan de uitleg die we geven op onze website. Zo kom je er sowieso uit! Mocht het onverhoopt toch niet lukken, geef me een seintje. Ik help en denk graag mee, net als @CrisTien en al onze andere toppers!
ook ik ben net aangesloten en krijg de boel hier thuis niet opgestart. Jammer dat de monteur niets kom betekenen voor mij mn om te checken of alle het doet. Reclame we gaan pas weg als alles het doet, gaat zeker niet op in mijn geval
Enfin zou 1 uurtje duren. Inmiddels al 2,5 verstreken.
Begin jammer, dat dit net nu plaatsvindt als nieuwe klant sinds 12 okt 2020 13.30 !!!!
Balen
Hoi ik zie geen updates meer op dit onderwerp maar ik zit 23:37 uur zonder verbinding (in segbroek). Alles al xxx x gereset etc. Niks.
zelfde hier (ook segbroek)
Vanaf 1:01 uur weer online.
Nog steeds storing hier, vind het echt niet kunnen, is nu al meer dan 24 uur
Ook ik heb nog steeds geen werkend geheel hier in Segbroek. Guidion gebeld voor nieuwe afspraak en melden dat dit via T-Mobile moet ivm aanmaken werkbon. Om gek van te worden, We gaan als weg als alles het doet NEE DUS. En zelf uitzoeken lukt me gewoon niet.
Hi all, op dit moment zijn er problemen op twee plekken in Den Haag waaronder Segbroek. Via de storingspagina houden we jullie graag op de hoogte van de actuele status. We werken er hard aan om iedereen zo snel mogelijk weer online te krijgen!