Beantwoord

Upload komt niet eens boven de 1

  • 17 March 2022
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1

Mijn uploadsnelheid komt niet eens boven de 1, download is prima.

Ik heb de factory resets gedaan van zowel het modem als de media converter.

Het betreft het Zyxel T50 modem en de witte Huawei media converter.

Ik wil best wel alle screenshots uploaden maar dat heb ik al eerder in een topic gedaan en er is niets veranderd, anders dan mijn uploadsnelheid. Zie 

Ik merkte dit overigens doordat mijn rds er telkens uitvloog, ik kan nu dus ook niet fatsoenlijk thuiswerken. Derhalve heeft dit echt prioriteit, aangezien ik thuis moet kunnen werken.

Nogmaals, de screenshots uit het vorige topic kunnen dus gebruikt worden, er is letterlijk niets veranderd, alleen de upload komt nu niet eens boven de 1 uit.

icon

Beste antwoord door Boris 24 March 2022, 12:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lsvleeuwen 

Dat je upload minder dan 1 Mbps is dat kan ook een symptoom zijn van dat er NT apparatuur is aangesloten door iemand, sinds wanneer ervaar je dit?

Reputatie 1

Hoi @Waqqas dank voor je reactie.

Ik weet het helaas niet precies, maar ervaar al langer met thuiswerken het probleem met de RDS. Omdat het aanbleef ben ik verder gaan kijken. Ik zou dus zeggen een aantal dagen. Juist omdat download gewoon rond de 900 Mbps zit heb ik er (los van de RDS) dus verder ook geen last van gehad. Gaf eigenlijk zelfs de schuld dus aan mijn werk, maar nu blijkt de upload dus nagenoeg nihil te zijn. Ik heb eerder (zie dat topic) dus ook last gehad van een knipperend pon lampje wat volgens mij ook te maken had met iemand anders, hoop niet dat er een leiperd op ‘mijn’ lijn iedere keer van alles loopt te verzieken. Kan T-Mobile dit niet zien?

Reputatie 7
Badge +15

@lsvleeuwen 

Een knipperende PON kan zorgen voor een trage verbinding (die upload dus) of voor helemaal geen verbinding, hopelijk herstelt het in dat geval snel.

Reputatie 1

Ik heb nu geen knipperde pon, maar het heeft toen wel meerdere weken geduurd (zie dat topic waar ik naar verwijs) omdat ze bij iemand moesten zijn maar ze niet wisten bij wie. Nu heb ik dus sinds kort het upload probleem, ik weet alleen niet hoe lang precies.

Reputatie 7
Badge +15

Bij een platte upload knippert PON niet*

Reputatie 7

Hi @lsvleeuwen,

Inmiddels al even geleden, maar ik begrijp dat er inmiddels een Guidion monteur is aangestuurd via onze telefonische collega’s om het probleem op te lossen. Ik heb goede hoop dat dit het probleem gaat oplossen. Wil je ons op de hoogte houden hoe het bezoek is verlopen? We zijn erg benieuwd.