Skip to main content
Beantwoord

Uitgaand mailverkeer poort 25

  • 3 July 2024
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Beste juiste afdeling van odido mensen zoals de mevouw aan de telefoon mij hierheen doorverwees.

Graag hoor ik van jullie waarom uitgaande mail van mijn mailserver niet meer werkt.

Ik verwacht na het lezen van vele berichten hier op het comunity platform dat het te maken heeft met een mogelijke blokkade op uitgaande port 25.

Graag hoor ik jullie oplossing voor dit probleem.
Mocht de oplossing zijn om van een normale klant over te gaan op een zakelijke klant dan hoor ik graag hoe we dit kunnen regelen. Mijn mailserver is nodig voor mijn zakelijk mailverkeer.

Mail ontvangen gaat wel goed. En voor de overstap naar odido werke uitgaand ook. Behalve bij transip de dns aanpassen is er niks veranderd.

Heldesk melding Kenmerk: 2370/CEV22088

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er is een topic, wat al ruim 2 jaar oud is, waarin je mogelijk wat voor jouw vraag kunt zien. Poort 25 gaat helaas niet open.

Er is een topic, wat al ruim 2 jaar oud is, waarin je mogelijk wat voor jouw vraag kunt zien. Poort 25 gaat helaas niet open.

Werkt port 25 wel op een zakelijke verbinding?
Het gaat hier om een eigen mailserver geen 3e partij.

Reputatie 7
Badge +14

We spreken op het forum alleen over consumenten aansluitingen.  Zakelijk kent inderdaad allerlei andere proposities zoals FTTH of beter, FTTO (fiber to the office). Daar is hier dus geen ervaring mee bij consumenten of moderators. Zakelijke informatie kun je verkrijgen bij de Odido zakelijk helpdesk, 08007112.

We spreken op het forum alleen over consumenten aansluitingen.  Zakelijk kent inderdaad allerlei andere proposities zoals FTTH of beter, FTTO (fiber to the office). Daar is hier dus geen ervaring mee bij consumenten of moderators. Zakelijke informatie kun je verkrijgen bij de Odido zakelijk helpdesk, 08007112.

Sure thing bellen we morgen wel weer even met de mensen van odido.

OPLOSSING


Een zakelijke verbinding aanvragen. Kost niet eens veel meer.
Zorg wel dat je eerst even een KvK nummer hebt.

Reageer