Mijn abonnement is voor 1 Gb up en down glasvezel.
Ping 22
jitter 10
down 88 mbps
up 50 mbps
Dit is een gemiddelde over verschillende dagen en tijden.
ik heb een glasvezel modem van Delta vanuit Odido.
Mijn modem is een asus TUF Gaming AX6000
werkte tot voor kort prima.
de laatste weken is het drama.
Beste antwoord door rvk01
Is dat bekabeld getest? Kun je het eens testen op een PC/Laptop direct met kabel direct aangesloten op de Asus router?
(Ik neem aan dat je er geen Zyxel meer tussen hebt zitten en direct Nokia ONT → Asus router hebt.)
Als je direct op de Asus router nog steeds trage internet hebt… dan zou je de kabel tussen ONT en router eens kunnen vervangen (en e.v. ook een andere kabel tussen PC en Asus). Doel is in ieder geval eest zo ‘kort’ mogelijk testen of de internet lijn wel snel is.
Is dat bekabeld getest? Kun je het eens testen op een PC/Laptop direct met kabel direct aangesloten op de Asus router?
(Ik neem aan dat je er geen Zyxel meer tussen hebt zitten en direct Nokia ONT → Asus router hebt.)
Als je direct op de Asus router nog steeds trage internet hebt… dan zou je de kabel tussen ONT en router eens kunnen vervangen (en e.v. ook een andere kabel tussen PC en Asus). Doel is in ieder geval eest zo ‘kort’ mogelijk testen of de internet lijn wel snel is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.