Skip to main content
Beantwoord

traag glasvezel

• 28 maart 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn abonnement is voor 1 Gb up en down glasvezel.

Ping 22

jitter 10

down  88 mbps

up     50 mbps

Dit is een gemiddelde over verschillende dagen en tijden.

ik heb een glasvezel modem van Delta vanuit Odido.

Mijn modem is een asus TUF Gaming AX6000

werkte tot voor kort prima.

de laatste weken is het drama.

Beste antwoord door rvk01

Is dat bekabeld getest? Kun je het eens testen op een PC/Laptop direct met kabel direct aangesloten op de Asus router?

(Ik neem aan dat je er geen Zyxel meer tussen hebt zitten en direct Nokia ONT → Asus router hebt.)

Als je direct op de Asus router nog steeds trage internet hebt… dan zou je de kabel tussen ONT en router eens kunnen vervangen (en e.v. ook een andere kabel tussen PC en Asus). Doel is in ieder geval eest zo ‘kort’ mogelijk testen of de internet lijn wel snel is.

Bekijk origineel

1 reactie

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 990 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Is dat bekabeld getest? Kun je het eens testen op een PC/Laptop direct met kabel direct aangesloten op de Asus router?

(Ik neem aan dat je er geen Zyxel meer tussen hebt zitten en direct Nokia ONT → Asus router hebt.)

Als je direct op de Asus router nog steeds trage internet hebt… dan zou je de kabel tussen ONT en router eens kunnen vervangen (en e.v. ook een andere kabel tussen PC en Asus). Doel is in ieder geval eest zo ‘kort’ mogelijk testen of de internet lijn wel snel is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen