Skip to main content

Goedemiddag  t mobile,

We zitten al geruime tijd zonder internet.
Na herhaald contact met jullie klantenservice te hebben opgenomen heeft dit tot op heden nog niets opgeleverd. We worden van de kastje naar de muur gestuurd en er worden beloftes gedaan die ze niet kunnen nakomen. We zijn er achter gekomen dat dit een structureel probleem bij  T mobile is. We zijn zeer verdrietig op de manier waarop we behandeld worden door T mobile.
Hiervoor hadden we een aansluiting bij tele 2 en hadden we nooit echt een probleem mee gehad, althans nooit weken zonder internet of dagen zonder internet. 

Persoonlijk zou ik aan iedereen die van plan is  T mobile als provider te nemen. Echt nooit doen. Misschien kan ik er een vlog van maken en die is op YouTube plaatsen onder de naam T mobile en zijn service. 

Het enige antwoord wat ze ons kunnen geven is dat ze er mee bezig zijn. Ook al is het probleem vanaf het begin al duidelijk toch moeten ze eerst stappen ondernemen die niets toevoegen aan het oplossen van het probleem. Zo blijven we inderdaad lang zonder internet. Laten we zeggen dat dit een bijzondere manier is van service verlenen en de klant helpen om weer voorzien te worden van internet.

hi @Gkouwer , het is idd treurig te moeten aankloppen bij de community om verder te komen. wat dat betreft zou de link t-mobile-support gelijk hiernaar moeten verwijzen…

 

voor wat jouw ervaring betreft kan ik je helaas niet helpen. ik ben ook maar een klant.

 

wel weet ik dat er een serieus probleem speelt waarbij t-mobile afhankelijk is van diens ketenpartners. 

zoals gebruikelijk vecht elke partij voor z'n haggie en speelt geen van hen open kaart, wat werken aan een structureleoplossingbemoeilijkt. (wel begrijpelijk als je beseft dat de goegemeente met minder jofel bedoelingen ook meekijkt/profiteert). 

 

ik zie in iedergeval dat het support team serieus alles in het werk stelt om dit probleem lees problemen opgelost te krijgen. 

 

Hiervoor hadden we een aansluiting bij tele 2 en hadden we nooit echt een probleem mee gehad, althans nooit weken zonder internet of dagen zonder internet.

 ik ben de ellende bij tele2 niet vergeten. dat was juist mijn reden van mijn overstap naar t-mobile. 


Bedankt voor uw reactie!

Het helpt om te zien dat we niet de enige zijn.


Goedemorgen @Gkouwer, welkom op de Community!

Sterk dat je jouw verhaal doet, het is erg belangrijk dat men dit blijft doen want op die manier kunnen we onze service verbeteren. Je zou natuurlijk moeten zeggen dat dit sowieso voorkomen wordt, maar de praktijk leert dat er nog zeker ruimte is voor verbetering.

Sorry dat jij hierdoor vanaf 14 april geen Internet hebt kunnen gebruiken, dat is veel te lang. Het gevoel niet serieus genomen te worden en elke keer weer naar een andere partij/afdeling gestuurd te worden, mag gewoon niet gebeuren. Daar is natuurlijk nooit een excuus voor en valt zeer te betreuren. Gelukkig zie ik dat het recent wel serieus genomen is en dat het probleem eindelijk hersteld is. Ook zie ik dat er een mooie vergoeding aangemaakt is, dat is in ieder geval een stap in de juiste richting.

Ik hoop dat we jouw vertrouwen toch weer richting het gewenste niveau weten te krijgen, als wij op de Community daar een steentje aan kunnen bijdragen, dan doen we dat met alle liefde.

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de vergoeding volgende maand of de maand erna verrekend wordt - dat houdt in dat er eerst gecompenseerd wordt op het maandbedrag en dat een eventueel overgebleven credit-bedrag daarna overgemaakt wordt op jouw rekening.

 

Hoi @iosis, klasse dat je dit aankaart en je hebt 100 procent gelijk! Eigenlijk zouden we op elk front en elk kanaal dezelfde hulp moeten kunnen bieden. Dat is ook precies de insteek: of het nu telefonisch, online of via chat in behandeling genomen wordt, elke gebruiker moet te allen tijde het gevoel krijgen dat dit dé plek is waar diegene terecht kan met vragen en hulp. We werken er keihard aan om op elke plek hetzelfde niveau qua kennis en service te bieden en ik zie in ieder geval al enorme vooruitgang, maar we blijven doorgaan met verbeteren totdat dit verschil er niet meer is!


Reageer