Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile mail ophalen via POP3 Gmail


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

40 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 augustus 2020

Ja, het werkt nu.
Bedankt!!!


  • Debutant
  • 3 reacties
  • 4 augustus 2020

Ja, het werkt weer! Bedankt voor het oppakken van het probleem.


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 4 augustus 2020

Top! “Mail fetched”


Thuisprutser
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 4 augustus 2020

Werkt weer, tnx!

(Ik denk altijd dat ik de enige ben die zo'n functie gebruikt maar dat valt dus wel mee)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 augustus 2020

Top! Het werkt weer 👍 Heel fijn dat jullie het probleem hebben opgelost. Dank jullie wel 😀


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 5 augustus 2020

Yes! Jullie bedankt voor het melden. Zo hebben jullie het voor elkaar en voor vele andere klanten gefixed! :sunglasses:


  • Debutant
  • 3 reacties
  • 26 januari 2021

Dit probleem speelt sinds gister (25-1) weer. Nu een probleem met een SSL certificaat. In de Gmail staat de volgende melding: 

Server returned error "SSL error: Certificate 1 of the best path has been revoked"


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 28 januari 2021

Hoi @Phrenetic, top dat je het meldt! 

Ik heb meteen nagevraagd hoe dit nu op te lossen is en hoop hier morgen op terug te kunnen komen.


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 28 januari 2021
Phrenetic schreef:

Dit probleem speelt sinds gister (25-1) weer. Nu een probleem met een SSL certificaat. In de Gmail staat de volgende melding: 

Server returned error "SSL error: Certificate 1 of the best path has been revoked"


Ik heb ditzelfde probleem ook. Zou fijn zijn als het snel opgelost wordt...


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 januari 2021

Yes same here, I cannot retrive messages since Jan 25th


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 29 januari 2021

Hi all, onze specialist gaat hiermee aan de slag zodat alles weer werkt zoals het hoort. Zodra het verholpen is, ontvangen jullie een update.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 2 februari 2021

Hi @Phrenetic, @Arnaud.Gouder en @gianluca105, het incident is nu formeel aangemeld en zal door onze IT’ers in behandeling worden genomen. Zouden jullie mij alle drie een privĂ©bericht willen sturen met daarin het e-mailadres waar het omgaat? Alvast bedankt!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 2 februari 2021

Super dat het probleem onderzocht wordt door jullie IT'ers 👍 Ik loop tegen dezelfde problemen aan. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 3 februari 2021

Hoi @Spaer, zou je mij het e-mailadres willen toesturen waarmee je tegen hetzelfde probleem aanloopt? Dan voeg ik je toe aan het bestaande ticket zodat iedereen spoedig een fix kan verwachten! 😄

Kun je mij een privĂ©bericht (de link is klikbaar) sturen met jouw e-mailadres?


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2021

Hi all, we hebben zojuist een centraal topic aangemaakt rond de problemen met het verzenden en versturen van e-mail. We houden jullie in dit topic op de hoogte. Bedankt voor de meldingen en de aanvullende informatie die jullie al gedeeld hebben!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen