Skip to main content

Hallo,

Vanaf 14 juli is het niet meer mogelijk om via GMail mijn mail van T-Mobile op te halen via pop3.t-mobilethuis.nl. Ik gebruik hiervoor onderstaande gegevens:

 

Inlognaam: Mijn T-Mobile mail adres

Wachtwoord: Mijn T-Mobile mail wachtwoord

POP3 server: pop3.t-mobilethuis.nl

Poort: 995

Beveiliging: SSL

 

Bovenstaande heeft jaren goed gewerkt maar nu opeens niet meer. Is er iets veranderd aan de POP3 server configuratie van T-Mobile? Op de T-Mobile (community) site kan ik daar niets van vinden. Of wordt TLS nu afgedwongen en wordt SSL niet meer ondersteund?

 

Dank.

 

Bernard

Ja, het werkt nu.
Bedankt!!!


Ja, het werkt weer! Bedankt voor het oppakken van het probleem.


Top! “Mail fetched”


Werkt weer, tnx!

(Ik denk altijd dat ik de enige ben die zo'n functie gebruikt maar dat valt dus wel mee)


Top! Het werkt weer 👍 Heel fijn dat jullie het probleem hebben opgelost. Dank jullie wel 😀


Yes! Jullie bedankt voor het melden. Zo hebben jullie het voor elkaar en voor vele andere klanten gefixed! :sunglasses:


Dit probleem speelt sinds gister (25-1) weer. Nu een probleem met een SSL certificaat. In de Gmail staat de volgende melding: 

Server returned error "SSL error: Certificate 1 of the best path has been revoked"


Hoi @Phrenetic, top dat je het meldt! 

Ik heb meteen nagevraagd hoe dit nu op te lossen is en hoop hier morgen op terug te kunnen komen.


Dit probleem speelt sinds gister (25-1) weer. Nu een probleem met een SSL certificaat. In de Gmail staat de volgende melding: 

Server returned error "SSL error: Certificate 1 of the best path has been revoked"


Ik heb ditzelfde probleem ook. Zou fijn zijn als het snel opgelost wordt...


Yes same here, I cannot retrive messages since Jan 25th


Hi all, onze specialist gaat hiermee aan de slag zodat alles weer werkt zoals het hoort. Zodra het verholpen is, ontvangen jullie een update.


Hi @Phrenetic, @Arnaud.Gouder en @gianluca105, het incident is nu formeel aangemeld en zal door onze IT’ers in behandeling worden genomen. Zouden jullie mij alle drie een privébericht willen sturen met daarin het e-mailadres waar het omgaat? Alvast bedankt!


Super dat het probleem onderzocht wordt door jullie IT'ers 👍 Ik loop tegen dezelfde problemen aan. 


Hoi @Spaer, zou je mij het e-mailadres willen toesturen waarmee je tegen hetzelfde probleem aanloopt? Dan voeg ik je toe aan het bestaande ticket zodat iedereen spoedig een fix kan verwachten! 😄

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw e-mailadres?


Hi all, we hebben zojuist een centraal topic aangemaakt rond de problemen met het verzenden en versturen van e-mail. We houden jullie in dit topic op de hoogte. Bedankt voor de meldingen en de aanvullende informatie die jullie al gedeeld hebben!