Beantwoord
Supersnel internet maar traag laden van websites
Sinds gisteren heb ik T-mobile Thuis met Internet 750. De verbinding is supersnel maar de opbouw van webpagina's gaat traag.
Of het nu ad.nl is, of vi.nl, je ziet eerst tekst en dan een voor een de foto's opbouwen.
Het doet zich voor in de PC (Firefox), op de iPad Safari) en op de telefoon (Opera). Sterker: als ik met de iPad of de telefoon het betaalde netwerk op ga, gaat het laden van webpagina's sneller dan via de spiksplinternieuwe Zyxel T50 modem?
Het browsen op PC, tablet en telefoon via de Zyxel is frustrerend traag. Een factory reset is al gedaan. Wat kan ik doen?
Dank alvast!
Of het nu ad.nl is, of vi.nl, je ziet eerst tekst en dan een voor een de foto's opbouwen.
Het doet zich voor in de PC (Firefox), op de iPad Safari) en op de telefoon (Opera). Sterker: als ik met de iPad of de telefoon het betaalde netwerk op ga, gaat het laden van webpagina's sneller dan via de spiksplinternieuwe Zyxel T50 modem?
Het browsen op PC, tablet en telefoon via de Zyxel is frustrerend traag. Een factory reset is al gedaan. Wat kan ik doen?
Dank alvast!
Beste antwoord door Brian
Hi @Zyxel , top dat je al zo goed op weg geholpen bent! Ik heb je verbinding op afstand bekeken en deze ziet er gelukkig prima uit. De demping is goed en ik zie geen errors op de lijn of in de modem. Ik stuur graag een monteur bij je langs om de snelheidsproblemen te verhelpen. Je hebt een e-mail/sms-bericht ontvangen om hier direct een afspraak voor te maken. Laat zeker weten wat het resultaat is! đ
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.