Er is geen internet beschikbaar op ons adres in Creil. Volgens site geen storing masr website Delta geeft wel iets aan
Welkom op onze community!
Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg een melding maakt. Ik ga er voor zorgen dat jij weer kan genieten van onze diensten, dat is wel zo fijn!
Ik heb direct jouw modem uitgelezen en krijg inderdaad het signaal dat er op dit moment geen verbinding is. Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) doen (aan/uit, kleur en knipperen, langzaam/snel)? Daarnaast wil ik je vragen om zowel het modem als het ONT nogmaals een herstart te geven. In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet:
Geef je mij een seintje wanneer je zover bent?
Natuurlijk wil ik niet dat je in de tussentijd zonder Internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Dan stuur ik je de code meteen toe!
Hallo inmiddels opgelost via website Delta. Irritante is dat jullie niet bereikbaar zijn en website meldt dat er niets aan de hand is. Signaal ontbrak in aansluiting glasvezel
Is de verbinding per 26 of 27 maart weer hersteld? Dan kan ik gelijk de vergoeding voor je regelen. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur.
Laat je het mij weten? Dan ga ik voor je aan de slag!
De verbinding is weer hersteld op 26 maart, waar mijn grootste ding zit is dat jullie niet bereikbaar zijn op zo een avond. Dat is best frusterend
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je ons ook s ’avonds graag te pakken krijgt. Telefonisch kan dit tot 20:00 voor technische vragen, zoals bij jou het geval was. Mijn collega’s zijn te bereiken op 0800-0092. Gelukkig kun je ons via Facebook en Twitter/X tot 00:00 een bericht sturen. Wij staan altijd klaar om je verder te helpen! Houd er wel rekening mee dat dit geen live chat is, maar dat berichten van oud naar nieuw worden beantwoord.
Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan aan mij weten? Ik doe het graag!
Bedankt voor je hulp, voor nu prima maar frustratie was redelijk hoog dinsdag.
fijne dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.