Welkom op onze community! @criel63
Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg een melding maakt. Ik ga er voor zorgen dat jij weer kan genieten van onze diensten, dat is wel zo fijn!
Ik heb direct jouw modem uitgelezen en krijg inderdaad het signaal dat er op dit moment geen verbinding is. Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) doen (aan/uit, kleur en knipperen, langzaam/snel)? Daarnaast wil ik je vragen om zowel het modem als het ONT nogmaals een herstart te geven. In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet:
Geef je mij een seintje wanneer je zover bent?
Natuurlijk wil ik niet dat je in de tussentijd zonder Internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Dan stuur ik je de code meteen toe!