Skip to main content
Beantwoord

storing internet leeuwarden

• 10 januari 2024
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Geen internetverbinding (en dus ook geenTV) in Leeuwarden…. Camminghaburen. Is de storing bekend? 
rood licht op modem. Modem, etc.al van stroom gehad.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @Robbert65, excuus voor het ongemak! De storing was zeker bij ons bekend. Check altijd ons storingstopic, deze houden we zo goed mogelijk op de hoogte. Gisteravond is het opgelost. Als jij nog niet online bent, herstart dan zowel je modem als je converter!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2024

Hi @Robbert65, excuus voor het ongemak! De storing was zeker bij ons bekend. Check altijd ons storingstopic, deze houden we zo goed mogelijk op de hoogte. Gisteravond is het opgelost. Als jij nog niet online bent, herstart dan zowel je modem als je converter!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 januari 2024

Ook bij ons in Leeuwarden hetzelfde probleem. Sinds maandagavond al geen internet/tv. Vanochtend nog gebeld met de klantenservice en volgens hen wordt de storing nog onderzocht. Dus de informatie op het storingstopic klopt niet. Zou fijn zijn als daar meer informatie op komt.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 13 januari 2024

@Portinga Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt! De algemene storing is opgelost, maar ik help jou natuurlijk graag verder om ook weer te kunnen genieten van onze diensten! Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Hij heeft dit direct voor je doorgezet naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen