Skip to main content

Wij hebben geen internet via glasvezel. Het heeft een aantal weken goed gewerkt maar nu sinds vanmorgen niet meer. 

 

- verschillende apparaten geprobeert (Android/Windows, wifi/bekabeld)

- ping naar 8.8.8.8 blijft zonder antwoord (geen dns probleem?)

- Odido klantportaal laat geen storing zien

- ONT lampjes: PON is donker, LOS knippert langzaam rood

 

Herstarten van de ONT en router heeft niet geholpen. 

 

Ik weet niet verder en vrees dat het probleem elders ligt. 

Ik heb niets veranderd maar het werkt sinds vanochtend weer. 

Nog eens in de netwerkstoring post gekeken. Ik denk dat dit het probleem was: 

 

Citaat uit de post:

 

<11-12-24/16:07] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Amsterdam. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update U12-12-24/07:50] Er wordt straks een monteur op pad gestuurd om op locatie herstelwerkzaamheden uit te voeren. 


Reageer