Skip to main content
Beantwoord

Storing DSL Gouda 2804

  • October 18, 2020
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Hallo,

 

Sinds 17-10-2020 rond 10:30 heb ik (en het hele blok) geen internet meer via de telefoonkabel.

Hier heb ik ook een mail van gehad en de storing staat vermeld op de storingspagina in mijn T-Mobile account.

Maar kan iemand vertellen wat er precies aan de hand is en hoe lang de verwachting is dat dit duurt?

 

Beste antwoord door Sander

Hi @SmartyNL ,

 

Bedankt voor de melding! Het klopt dat er een gebied in Gouda op dit moment nog geen verbinding heeft. Dit komt door een issue bij de netwerkbeheerder. Deze heeft dit in onderzoek en houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen. Wij spelen deze informatie direct weer door via My T-Mobile Thuis. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste stand van zaken: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen.

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • October 19, 2020

Hi @SmartyNL ,

 

Bedankt voor de melding! Het klopt dat er een gebied in Gouda op dit moment nog geen verbinding heeft. Dit komt door een issue bij de netwerkbeheerder. Deze heeft dit in onderzoek en houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen. Wij spelen deze informatie direct weer door via My T-Mobile Thuis. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste stand van zaken: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen.