Goedenavond,
Sinds april vorig jaar ben ik T-Mobile Thuis klant bij jullie met een DSL 100 Mbps abonnement. Volgens jullie site zou ik op mijn adres ongeveer 90 Mbps moeten halen. Tot een tijdje terug haalde ik deze snelheid ook met gemak. Helaas merkte ik de laatste tijd dat mijn internet ineens veel trager was. Vandaag besloot ik weer eens een speedtest te doen en merkte dat mijn downloadsnelheid ineens veel lager is. Op dit moment haal ik steeds rond de 15/20 Mbps. Ik heb mijn Huawei modem al een reset gegeven en direct met kabel op modem getest en alles maar de snelheid blijft nog steeds zo laag. (Zie screenshot)
Als ik in het onderhoud menu van het modem kijk zie ik wel dat mijn DSL verbinding volgens mij wel gewoon 91 Mbps binnenkrijgt. (Zie 2e screenshot). Hoe kan het dat geen van mijn apparaten deze snelheid dan meet? Ik heb het geprobeerd op mijn laptop, mijn desktop en mijn playstation (allemaal bekabeld), maar geen van deze haalt meer de snelheid die ik eerst wel altijd haalde. Terwijl ik dit heb getypt heb ik nog een test gedaan op mijn desktop (die overigens direct op mijn modem is aangesloten) en daar haal ik nu een snelheid van 60 Mbps. Best vreemd maar dit is dus nog steeds niet de 90 Mbps die ik normaal gesproken zou moeten hebben. Hopelijk kunnen jullie me helpen mijn snelheid weer terug te krijgen.
Alvast bedankt!