Al bijna 24 uur geen internet en TV meer. Ook de rest van de straat heeft een storing (Amersfoort postcode 3825) maar de klantenservice weet niets van een storing en wil een monteur naar m'n huis sturen. Vanaf maandag, 3 dagen na de het onstaan van de storing, kan ik een monteur inplannen. Ik heb toch het idee dat de storing niet bij iedereen in de meterkast zit, maar gewoon ergens in de straat of bij een T Mobile kast.
Hij doet het bij mij weer.
Erg jammer dat T-Mobile niet gewoon bij contact met de klantenservice of op de website aangeeft/toegeeft dat er een storing is en mij eerst 2 keer allemaal handelingen laat uitvoeren in mijn meterkast waarmee ik 2 keer een half uur kwijt ben.
Trouwens ook erg jammer dat de app op mijn Samsung TV alleen werkt met een T Mobile thuis verbinding (die er dus niet was) en niet op hotspot van de telefoon (tevens T Mobile netwerk)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.