Sinds 2 weken heb ik van de ene op de andere dag enorm packet loss tijdens het gamen (playstation 5). Mijn vriendin heeft ook glasvezel van Odido maar daar heb ik geen last van packet loss. Met klantenservice gebeld, maar die verwijzen hier. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Dit probleem speelt al een tijdje.
Op de forums hier lees ik dat ik verreweg van de enige ben.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @a.borm, dank voor je melding! Dit is inderdaad eerder bij ons in onderzoek geweest. Wil jij je toevoegen aan dit topic, en de gevraagde gegevens van de pingtest delen? We hebben namelijk voor Rotterdam en andere steden een incident lopen, maar na een wijziging in het netwerk moet het opgelost zijn. Zorg er dus sowieso voor dat je modem van de stroom is geweest om het nieuwe signaal op te halen. Geen succes, deel dan deze gegevens in het gestuurde topic!
Hi @a.borm, dank voor je melding! Dit is inderdaad eerder bij ons in onderzoek geweest. Wil jij je toevoegen aan dit topic, en de gevraagde gegevens van de pingtest delen? We hebben namelijk voor Rotterdam en andere steden een incident lopen, maar na een wijziging in het netwerk moet het opgelost zijn. Zorg er dus sowieso voor dat je modem van de stroom is geweest om het nieuwe signaal op te halen. Geen succes, deel dan deze gegevens in het gestuurde topic!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.