Voor ongeveer 10 dagen heb ik geen gebruik kunnen maken van mijn internetdiensten, door een probleem aan de infrastructuur. Hoe kan ik aanspraak maken op de wettelijke schadevergoeding?
Vriendelijke groet,
Daniel
Hoi
Dat heet geen schadevergoeding maar een compensatie. Als je het probleem hebt gemeld bij de klantenservice kunnen ze in dat ticket zien van wanneer tot wanneer de verstoring heeft geduurd. Je krijgt dan een compensatie voor die dagen. Wacht even tot een moderator langskomt in dit topic.
Hoi
Dat heet geen schadevergoeding maar een compensatie. Als je het probleem hebt gemeld bij de klantenservice kunnen ze in dat ticket zien van wanneer tot wanneer de verstoring heeft geduurd. Je krijgt dan een compensatie voor die dagen. Wacht even tot een moderator langskomt in dit topic.
https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/schadevergoeding
🤓
het woord wat jij hanteert is natuurlijk niet van belang, het gaat erom wat er in je contract staat, en dit is de uitleg ervan, zoals eric al aangaf: https://www.odido.nl/netwerk/storing
Grappig dat jullie dan toch precies weten wat ik bedoelde! Mocht er iemand van Odido willen helpen, hoor ik dit graag .
tuurlijk, zo had ik laatst een odido storing waardoor een miljoenen verkoop van aandelen niet kon doen, balen! kreeg ik zowaar 1/31 deel van mijn maandbedrag voor odido als compensatie!
en succes met je kruistocht
tuurlijk, zo had ik laatst een odido storing waardoor een miljoenen verkoop van aandelen niet kon doen, balen! kreeg ik zowaar 1/31 deel van mijn maandbedrag voor odido als compensatie!
en succes met je kruistocht
*1/30e
*1/30e
Ligt eraan in welke maand je een storing had :)
Hoi
Hoi
Top, bedankt voor het regelen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.