Skip to main content

Voor ongeveer 10 dagen heb ik geen gebruik kunnen maken van mijn internetdiensten, door een probleem aan de infrastructuur. Hoe kan ik aanspraak maken op de wettelijke schadevergoeding?

Vriendelijke groet,
Daniel

Hoi @9802134a ,

Dat heet geen schadevergoeding maar een compensatie.  Als je het probleem hebt gemeld bij de klantenservice kunnen ze in dat ticket zien van wanneer tot wanneer de verstoring heeft geduurd. Je krijgt dan een compensatie voor die dagen. Wacht even tot een moderator langskomt in dit topic.


Hoi @9802134a ,

Dat heet geen schadevergoeding maar een compensatie.  Als je het probleem hebt gemeld bij de klantenservice kunnen ze in dat ticket zien van wanneer tot wanneer de verstoring heeft geduurd. Je krijgt dan een compensatie voor die dagen. Wacht even tot een moderator langskomt in dit topic.

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/schadevergoeding

🤓


het woord wat jij hanteert is natuurlijk niet van belang, het gaat erom wat er in je contract staat, en dit is de uitleg ervan, zoals eric al aangaf: https://www.odido.nl/netwerk/storing

 


Grappig dat jullie dan toch precies weten wat ik bedoelde! Mocht er iemand van Odido willen helpen, hoor ik dit graag 👍🏻.


tuurlijk, zo had ik laatst een odido storing waardoor een miljoenen verkoop van aandelen niet kon doen, balen! kreeg ik zowaar 1/31 deel van mijn maandbedrag voor odido als compensatie! 

en succes met je kruistocht 😁


tuurlijk, zo had ik laatst een odido storing waardoor een miljoenen verkoop van aandelen niet kon doen, balen! kreeg ik zowaar 1/31 deel van mijn maandbedrag voor odido als compensatie! 

en succes met je kruistocht 😁

*1/30e


 

*1/30e

Ligt eraan in welke maand je een storing had :)


Hoi @9802134a, goed dat je contact opneemt! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Hoi @9802134a, goed dat je contact opneemt! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Top, bedankt voor het regelen!


Reageer