Skip to main content
Beantwoord

rood lampje modem geen internet

• 3 januari 2025
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Bij ons is er niets veranderd maar ineens heb ik geen internet meer.

het wereldbolletje op onze modem is rood.

HELP!

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Dankjewel ​@RvdKr! Ik heb het verder bekeken en heb voor een monteur gekozen. Deze komt dit op locatie oplossen. Guidion neemt snel contact met je op voor het maken van de afspraak. Ik had je graag van Unlimited Data voorzien, maar zie dat je dat al hebt. We lossen dit zo snel mogelijk op. Zodra je weer online bent, maken wij een vergoeding aan voor de periode dat je offline was!

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@RvdKr, goed dat je dit laat weten! Ik ben er voor je. Ik heb je verbinding meteen gecontroleerd en zie inderdaad dat er geen signaal binnenkomt. Gebruik je eigen apparatuur en zitten alle kabels goed? Heb je het modem al eens herstart? 

Welke lampjes branden er verder op de ONT? Dit apparaat zit tussen het modem en het aansluitpunt. Wil je mij alle lampjes precies beschrijven? Noem ze op, of ze branden of niet, en zo ja, welke kleur en of ze knipperen of niet. Dankjewel!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 januari 2025

Goedemiddag,

Dank je wel. 
ik heb een Huawei kastje.

hier branden de lampjes volgens mij zoals het hoort.

zie afbeelding.

verder heb ik niets veranderd in de kabels of dergelijke.

Ineens hadden we geen verbinding meer. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@RvdKr, goed dat je dit laat weten! Ik ben er voor je. Ik heb je verbinding meteen gecontroleerd en zie inderdaad dat er geen signaal binnenkomt. Gebruik je eigen apparatuur en zitten alle kabels goed? Heb je het modem al eens herstart? 

Welke lampjes branden er verder op de ONT? Dit apparaat zit tussen het modem en het aansluitpunt. Wil je mij alle lampjes precies beschrijven? Noem ze op, of ze branden of niet, en zo ja, welke kleur en of ze knipperen of niet. Dankjewel!

Ik heb alles herstart maat helaas zonder resultaat 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2772 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025

Dankjewel ​@RvdKr! Ik heb het verder bekeken en heb voor een monteur gekozen. Deze komt dit op locatie oplossen. Guidion neemt snel contact met je op voor het maken van de afspraak. Ik had je graag van Unlimited Data voorzien, maar zie dat je dat al hebt. We lossen dit zo snel mogelijk op. Zodra je weer online bent, maken wij een vergoeding aan voor de periode dat je offline was!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 januari 2025

Alvast bedankt.

enig idee hoe dit zo kan ontstaan?

Heb je een indicatie van wanneer de monteur langs kan komen?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Ik kreeg zojuist de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. 
de eerste mogelijkheid was op donderdag 8 januari.

Goed dat jullie willen helpen maar dan zit ik een week zonder internet. Internet dat ik heel hard nodig heb om mijn werk oa uit te voeren. Zijn er geen andere opties?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 3 januari 2025

Hoi ​@RvdKr, ik had dit graag zelf voor je opgelost! Maar dit is simpelweg niet mogelijk. Je kunt wel via de e-mail van Guidion in de gaten houden of er een afspraak met Guidion uitvalt, dit gebeurt dagelijks. Dan kun jij de datum en het tijdstip uitkiezen van de uitgevallen afspraak! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen