Skip to main content
Beantwoord

Problemen na onderhoud afgelopen nacht.


Toon eerste reactie

62 reacties

boekee
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 13 augustus 2019
Hier reeks 31.21.31.x nog niet mogelijk

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 augustus 2019
Ik kan inmiddels vanaf 4G ook weer verbinding opbouwen naar mijn T-mobile thuis netwerk.
zit op de 31.21.X.X reeks.

  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 13 augustus 2019
Ook hier nog geen verbinding mogelijk sinds eind juni, 31.21.x.x

Hopelijk snel resultaat, want net als vele anderen heb ik het ook nodig i.c.m. domotic(z)a.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 14 augustus 2019
Hi allen, inmiddels hebben we een aantal aanpassingen gedaan op het netwerk (afgelopen maandag of dinsdag) en bij één router lijkt het nu goed te lopen. Bij een ander hebben we het nog niet voor elkaar maar hier wordt aan gewerkt. Ik verwacht dus dat de problemen snel voor alle reeksen zijn verholpen. Bedankt voor jullie geduld!

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 15 augustus 2019
Hi allen, we hebben de aanpassingen afgerond en alles lijkt weer te werken! Maak als APN dan wel gebruik van smartsites.t-mobile. @boekee Bedankt voor voor het testen en je geduld!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 augustus 2019
Super! Mijn toepassing werkt in ieder geval weer.

  • is een King Poster
  • 27 reacties
  • 15 augustus 2019
OK hier werkt het weer, al vind ik wel dat het veel te lang geduurt heeft.

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 augustus 2019
Top ! Bij mij werkt het ook weer.

bedankt

boekee
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 17 augustus 2019
Brian schreef:
Hi allen, we hebben de aanpassingen afgerond en alles lijkt weer te werken! Maak als APN dan wel gebruik van smartsites.t-mobile. @boekee Bedankt voor voor het testen en je geduld!


Gelukkig werkt alles weer, het heeft even geduurd, maar het is gelukkig geen "kastje naar de muur" verhaal geworden.

Netjes opgelost bedankt @Brian voor de moeite!

  • 5 reacties
  • 18 augustus 2019

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 20 augustus 2019
Hi @CM2, bedankt voor de informatie in het andere topic. Ik vermoed dat het hier om een ander issue gaat, je "vindt" het IP-adres namelijk wel maar de verbinding komt niet tot stand. Ik stel voor dat we in het andere topic verder gaan omdat hier ook de door jouw gegeven informatie staat!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2019
Bij mij is het opgelost als ik de APN toevoeg. Heeft me aardig wat tijd gekost om het te vinden en kwam toevallig het routing issue 4G naar T-mobile thuis tegen op dit forum.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen