Skip to main content
Beantwoord

Port forwarding gefilterd | routing issue? | Huawei

  • 10 september 2019
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik heb port forwarding ingesteld op de Huawei. Dat werkt allemaal prima voor verschillende poorten -- als ik vanaf een willekeurige server ergens op het internet via die poorten reactie te krijgen, dan werkt dat uitstekend (ik probeer zowel HTTP als SSH, op default poorten, maar ook custom).

Behalve via mijn telefoon (ook T-Mobile). Welke poort ik ook probeer, vanaf mijn telefoon weigert er een verbinding opgezet te worden. Intern op het LAN werkt het allemaal prima, maar zodra ik van wifi af ga en via 4G probeer te verbinden, eindigt alles in een timeout (diverse apps, zowel HTTP als SSH).

Dit lijkt een routing issue te zijn tussen T-Mobile Mobiel en T-Mobile Thuis, of wordt hier actief gefilterd?

Beste antwoord door Brian

Hi @edwin-8, ik vermoed dat het hier om een routing issue gaat, dit hebben we een tijdje terug ook gehad met een specifiek IP-reeks. Zou je mij een privébericht willen sturen met de tracroute en op welke IP reeks je zit? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 16 september 2019
Hi @edwin-8, ik vermoed dat het hier om een routing issue gaat, dit hebben we een tijdje terug ook gehad met een specifiek IP-reeks. Zou je mij een privébericht willen sturen met de tracroute en op welke IP reeks je zit? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen